Sömnbrist

Kunde inte sova natten till igår. Klev upp kl 5. Vid nio åkte jag till mitt jobb för lite pappersärenden. Så mycket kärlek jag mötte!! Varma Goa kramar. ❤️ 
Så välbehövligt.

Dagen snurrade vidare i ett fasligt tempo. For än hit och än dit. Gjorde tusen saker kändes det som och det fick undan... Men en stund av stillhet fick jag ; dotterns luciatåg intog kyrkan på em. Så vackert! Så mycket känslor!

Ridning på kvällen! Hoppning dagen till ära. Det gick jättebra. Kände att jag hade kontroll, skön känsla!

Avslutade en galet hektisk dag i soffan, dum som jag var, gjorde jag, det sista jag gjorde innan tandborstningen... Öppnade kuvertet fr min läkare. Där var läkarutlåtande för sjukersättningen.
Tung läsning. - kan vara jobbigt att se sanningen på papper ibland. Lätt att blunda och köra på. Det var inte någon bra sista läsning. 

Idag är det lördagen den 13:e! LUCIA får se vad dagen bjuder på. En sak vet jag, jag sov gott hela natten. Klev inte upp förrens kl 9 och nu njuter jag av kaffe i köket.


Kommentarer:

1 borderlinea.blogg.se:

Låter gott med kaffe och lugnet! :)

Svar: Det var det... Så länge det varade 😉
Mittiettliv

2 Emma:

Mysigt med stallet och lucia, mindre mysigt med läkarbrev och sjukersättningsprat
Kram

Kommentera här: