Vaken natt

En lång onsdag på jobbet. Med mycket känslor. Ett tag stod jag bara och skakade för att jag var så arg. Innan dess hade jag ångest ett par timmar. Men det slutade tack och lov bra när min kör kom. Dom är så tacksamma att leda. Alltid massor med skratt och kärlek. 
Min chef sätter alla käppar i hjulen hon kan för att förstöra min andra arbetsplats där jag atbetstränamr. Ja, inte arbetsplatsen förstås, men min möjlighet att kunna vara där -i stallet. Jag fick mitt schema igår och det är INTE ok. Idag skall jag ringa försäkringskassan och se om min kontaktperson dör kan prata lite vett i min chef.
Kl är nu 04.51 och jag har knappt sovit en blund. Nu sitter jag i soffan. Gav upp om sängen... Fungerade verkligen inte att ligga där och vrida sig. 
Hur skall jag orka med torsdagen?! Tack och lov kommer min mamma och tar med lillsessan till hennes ridning.
Det enda jag måste klara av idag är någon timmes förberedelsejobb inför lördagens körworkshop jag skall hålla och den delikata uppgiften att hitta tåckbyxor till min son.
Börjar tappa lusten till allt.
Hittar ingen glädje i det jag skall göra. -det är ett varningstecken! Det har jag lärt mig...

Kommentera här: