USA

Ska åka till USA på kurs. Gospel. Har sett fram emot denna resa i över två år, då jag var anmäld första gången. Psyksjukhusvistelse satte tyvärr käppar i hjulet för mig den gången. Men nu är det äntligen dags igen!! Som jag har längtat.
Sätter mig och skall fylla i formuläret för inresa till USA, och blir NEKAD inresa!!?? WHAT!!!!???? Är det för att dom kan se att jag har psykisk ohälsa ? Fattar ingenting! Ångesten slår som en fet smäll rakt i ansiktet….
Försöker ansöka om visum istället. Men det är jättekrångligt och allt är på engelska och jag fattar ingenting. Känner mig helt dum i hela huvudet. Lägger ner.
Det blir väl ingen resa denna gång heller. 17 000 kr kastade i sjön…

FAN!

Nu har jag sjuk ångest och stresspåslag.
Varför kan jag inte ens klara av att fylla i ett formulär.

Kommentarer:

1 Cecilia Hansen:

Ta ett djupt andetag, klart att du ska till USA

Svar: Ja... Men hur!? Blir man nekad inresa så är det rätt kört.
Mittiettliv

2 Allt oviktigt:

Men fy att något alltid ska krångla. Finns det någon du kan ringa och fråga varför du blev nekad? Blev tvingad att googla och du gissade rätt. Det beror på dina mentala problem, så sjukt. Du måste ha visum för resa till USA. http://photos.state.gov/libraries/sweden/48723/niv/vwp_svenska.pdf
Kan någon hjälpa dig med visumansökan?

Svar: Nu har jag påbörjat projektet "söka visum". Jag tänker inte låta detta stå ivägen för resan!! Jag SKA iväg!!
Mittiettliv

3 Maria:

Nej! Vad hemskt, men fick du inget svar på varför du blev nekad?? Hoppas att det löser sig på något sätt.
Kram till dig.

Svar: Nej. Man får inget svar. Så himla drygt! Nu har jag startat upp projektet "söka visum"....
Mittiettliv

Kommentera här: