Äntligen

Äntligen en dag utan världens ångest!
Sov gott inatt. Åkte till gymet efter frukost och körde skiten ur mig. Kände ångesten komma krypande innan, men den körde jag på porten inne på gymmet. Så skönt! Var helt i min egen bubbla och bara öste så svetten sprutade i en och egalt timme.
Snabbt hem, lite lunch och utgång m hundarna för att sen dra vidare till stallet. Jobbade som assistent idag (och imorgon) på em kurs för nybörjar seniorer. 
Hem till en fru som lagat tvårätters och tänt en massa ljus ❤️

Tack för en vilodag från all djävulsk ångest! Det behövde jag.

Kommentarer:

1 Maria:

Vad skönt för dig. Å vad duktig du var som tog dig till gymmet!

2 Cecilia Hansen:

Såna här inlägg gillar jag :)

3 Christian Brandin:

Fan så skönt!!! Wohoooo <3

4 Emma:

Härligt att höra :D

Kommentera här: