Inget läkarmöte

Nej, det blev inget möte m läkaren idag. Har på den vecka jag legat inne bara fått träffa underläkaren 2 ggr samt en vik överläkare vid inskrivningen. Känns lite konstigt.
Ifrågasatte detta idag och fick senare veta att dom skulle se till att jag får träffa läkaren imorgon. Vill ju bli av mes Cymbaltan också. Har ingen lust att dra ut på lidandet och inläggningen mer ön nödvändigt. Mår skit just nu och kan lika gärna passa på att sätta ut en medicin till när jag ändå mår som jag mår. Dessutom skulle det ju vara att föredra om inte inläggningen blir allt för lång. Hur det än är blir ju min stackars fru drabbad som måste dra hela lasset själv hemma med två barn, två hundar, jobb och hushåll... En stor stjärna i himlen till henne! ❤️

Kommentarer:

1 Emma:

Dåligt! Hoppas läkarbesöket blir av idag då

Svar: Jodå... 10 min satte han av för mig. Total empati lös. Nu mår jag ännu sämre...
Mittiettliv

Kommentera här: