Kommentarer:

1 Cecilia Hansen:

Grymt snygg :) :)
Jag vill nog oxå skaffa en till tatuering men har svårt att bestämma vad, var och när.

2 MissManic:

Så snygg!!
Jag har en bild på en fjäril som jag ska ta, bilden har jag fotat själv och ena vingen är trasig - kan inte bli bättre.
Tänker då genast på fjärilsprojektet, där man ska rita en fjäril så fort man vill självskada. Skadar man sig ändå så dödar man fjärilen och du får inte tvätta bort den.
Men du kanske har hört talas om det projektet

Svar: Oj, vad fint det låter! Det projektet har jag aldrig hört om? Lät som en bra metod!
Mittiettliv

3 Allt oviktigt:

Men så fin

Svar: Tack!
Mittiettliv

4 Maria:

Skitsnygg!!!

Svar: Tack 😃
Mittiettliv

5 Emma:

Så snygg :D

Svar: Tack 😃
Mittiettliv

6 Sskadad:

Sjukt fin! :D

Svar: Tack 😃
Mittiettliv

7 Christian:

Jättefin! Jag har också en g-klav, fast på beneted banderoll och rosor!

8 anna omlitetochstort.wordpress.com :

Jättefin! Jag skulle vilja göra en tatuering men kan inte komma på någon som känna "rätt".


Svar: Tack. Plötsligt är motivet där. Mitt framför dig. Då känns det i magen att det är rätt. Och då ÄR det rätt. ☺️
Mittiettliv

Kommentera här: