Tillbaka

Ja nu har det varit tyst en bra stund. Ingen inspiration eller ork eller för den delen lust att skriva. Många tankar kring varför jag skall skriva. -vem är intresserad av mig typ.
Hur som helst, nu skriver jag, oavsett om någon vill läsa eller inte.
Har varit ganska jobbiga dagar. Först var jag sjuk (igen) med feber och allmänt slem 😷. Och i onsdags begravde vi min farmor. Ganska märklig situation... Känner liksom ingen på den sidan släkten. Pratar ju knappt med pappa.
Begravningen i sig var väl fin, men kaffet efter var helt skumt. Stelt och opersonligt. Åkte därifrån så fort vi kunde. När vi väl kom hem gick luften ut mig totalt. Låg i två dagar med världens ångest och dåliga humör. Tänker att det inte var värt det att åka på begravningen. Hade lika gärna kunnat tända ett ljus hemma i lugn och ro.

Idag har jag jobbat. -om man nu kan kalla det för jobb... Sjöng ett program på 30 min x 2 på en loppis vi hade på jobbet. Väldigt lättjobbat om man säger så.
Imorgon blir det desto mer intensivt. Först skall jag spela på högmässan, sen ett dop och till sist avsluta med sinnesrogudtjänst på kvällen.
Men det är i morgon det... Nu skall Jag fortsätta njuta av mitt bad och ett glas rött 😊

Kommentarer:

1 Allt oviktigt:

Skönt att du uppdaterat så man vet att du lever.

2 Christian :

<3

Svar: <3
Mittiettliv

3 Maria:

Jobbigt med begravning, jag beklagar :(

Svar: tack. Det jobbigaste var inte avskedet av farmor dock. Det var att behöva träffa släkten jag inte känner något släktskap med
Mittiettliv

Kommentera här: