Avgiftning

Har pratat med min kontaktperson/sjuksköterska och nu är allt klart. v 4 ska jag läggas in för "avgiftning". Alla mediciner skall bort. Äter hur många som helst och ändå mår jag skit, nåt är uppenbarligen fel. Man trubbas av helt. När ångesten och känslorna kommer proppar jag i mig ännu fler piller för att slippa känna.
Måste lära mig att våga känna. Våga gråta. Våga bli arg. Våga vara svag.

Just nu mår jag dock så dåligt att jag bara vill proppa kroppen full av stesolid. Och sedan få somna. Somna in i den eviga vilan. Slippa kampen. Varje dag.

Kommentarer:

1 Emma:

Det där föreslog jag min läkare också men hon verkade tycka typ att jag var galen...

Svar: Ja. Vissa tycker nog det. Men läkaren på "min" slutenvårdsavd. ställde sig positiv till det. Så nu är det bara att vänta och se hur det går... Nervöst!!!!
Mittiettliv

2 Maria:

Det är svårt att våga. Jag är likadan väljer pillrena före att våga, det känns så omöjligt.

3 Allt oviktigt:

Låter vettigt att rensa kroppen och sen börja med någon medicin om det behövs och utvärdera ordentligt.
Jag har i stort sett varit medicinfri i ett år nu och för mig hjälper inte medicinerna som jag provat

Kommentera här: