Luciatåg

Idag är jag stolt och nöjd med mig själv.
Ångest hela förmiddagen. Magen krånglade och jag fick lugna mig med en stesolid, men sen fixade jag iordning mig och barnen. Åkte till stallet och hjälpte till att genomföra årets julshow! Jätteroligt! Och jag var så lugn hela tiden. Kändes som om jag hade läget under kontroll (vilket jag inte alls hade, då jag hade 15 ungar att hålla redanpånoch samla ihop i tid för vår entré)
Jag lyckades få till ett luciatåg! I ett ridhus! Känns så bra! Äntligen någon jag kan. Känslan att få känna sig kompetent! 
Nu ligger jag i ett varmt bad och försöker få upp värmen efter en hel dag ute i iskylan.... ☺️❄️

Kommentarer:

1 borderlinea.blogg.se:

Wiiiee :D

2 Emma:

Åh så mysigt, och så bra gjort!!

3 Sskadad:

Gud va duktig du är!!

4 Sskadad:

Gud va duktig du är!!

Kommentera här: