Terapeut bortrest

Hela december måste jag klara mig utan min terapeut. Min stöttepelare, min ventil och min trygghet. Förstår inte hur det skall gå. Jag får förvisso messa eller skicka mail, men jag vill liksom inte störa...
Idag har jag hög ångest. Har redan rökt halva dagsdosen och tagit min första stesolid. Vågar inte ta en till just nu, ska snart köra bil och hämta lillskrot på fritids för att skjutsa henne till hennes kör.  Skulle helst ta typ 10 st och bara sova sova sova, sova bort ångesten... Men måste hålla ut. 

Kommentarer:

1 borderlinea.blogg.se:

Vet hur det är när ens terapeut ska vara iväg och man inte har henne/honom där...
Det SUGER.
När min är iväg kan jag varken ringa eller smsa så du har det lite bättre än mig iallafall :)

Svar: Ja.... Det suger verkligen! Ja, lite bättre har jag förstås ;-) men det bär mig verkligen emot att höra av mig nu när hon är ledig. En annan sak när det är "vanliga" veckor och helger....
Mittiettliv

2 Emma:

Usch jag fasar också för juluppehållet :( Hur gamla är dina barn?
Kram

Svar: Ja, det är otroligt vad beroende man är av sin trygghet.... barnen är 8 och 11 :-)
Mittiettliv

Kommentera här: