Nerverna sattes på prov idag

Äntligen utkommen från Amerikanska Ambassaden. Fy f-n säger jag bara. Helt galen säkerhetskontroll för att överhuvudtaget komma in i securityscan rummet. Sen väntade 1 1/2 timmes fruktansvärd väntan innan jag kallades till intervju. Men kan ni tänka er!!!?? 10 minuter senare gick jag där ifrån med GODKÄND VISUMANSÖKAN!! Så lättad efter all anspänning så tårarna sprutade!


Firar nu med en stoooor cappucino på Starbucks (vart annars 😝)

Om 13 dagar flyger jag till USA!! 
Helt galet! En resa jag väntat på i över två år!! Deprissioner, ångest och inlåsningar på sjukhus har satt käpparna i hjulen. Men nu kommer jag äntligen iväg!!!!!   
Jag är sååååå lycklig!

Kommentarer:

1 Allt oviktigt:

Grattis! Så härligt att du kan åka och få lite omväxling

2 Cecilia Hansen:

👍👍👍👍

3 Christian :

Fan så underbart!!! Fota så jag kan låtas att jag är med:p Klipp in mitt huvud hahaha glad för din skull!

4 Maria:

Åh vad glad jag blir för din skull. Hoppas att resan blir jätte bra!!

5 MissManic:

Åhh.. Vad glad jag blir :D

Kommentera här: