Ännu en som försvinner

Träffade min kontaktperson på öppenvården idag. Hon har varit så bra. Verkar genuint bry sig. Har lagt engagemang på att hjälpa mig. Och nu ska hon sluta. Hon också. Ännu en i raden av behandlare som försvinner. Läkare byter jag sisådär var tredje månad och nu sjuksköterskan... Henne har ju fått "ha" i fem-sex månader. Borde vara tacksam (bitter!!) 
Nu hänger jag i luften igen. Ingen läkare och ingen KP. Hoppas dom tar tag i det snarast. Har hamnat mellan stolarna förr när det varit läkare som slutat. Det är inte bra! 

Kommentarer:

1 Maria:

Så där är det för mig med, byte av läkare hela tiden. Det är inte bra. Jag hoppas att det blir bättre för dig.

Svar: Nej det är verkligen inte bra! Tänker att det blir så mycket dyrare för alla iockmed att vårdtiderna säkert också blir dyrare förutom alla kostnader dom har för personalomsättning...
Mittiettliv

2 Emma:

Usch vad jobbigt! När jag läser om er andra så inser jag vilken tur jag har som har stabila vårdkontakter...

3 Allt oviktigt:

Håller tummarna för att den nya du får är minst lika bra

Kommentera här: