Tidig morgon

Tänk att jag inte kan sova... Vakna kl fem senast. Varje morgon. 
Dricker alldeles för mycket kaffe och röker alldeles för många cigg.
Igår var en kaosdag. Ville bara dö.
En sköterska kom in till mig på rummet och pratade en stund och efter ett tag började jag gråta (!) helt otröstlig! Har inte gråtit på flera år, så jag antar att det var bra, men så läskigt att tappa kontrollen så....

Sitter just nu i dagrummet framför Nyhetsmorgon och väntar på att dagen skall dra igång. Hoppas på läkarsamtal. 
Fick träffa underläkaren igår, då tog vi bort mina Lyrica. -skönt. Ett läkemedel mindre på listan. Har sedan inläggningen kunnat stryka två läkemedel: Ergenyl och Lyrica. 
Hoppas på fler strykningar!

Kommentarer:

1 Emma:

Skönt att bli av med lite mediciner, det skulle jag också vilja...

Kommentera här: