Veckan som försvann

Ja blogga har jag då inte gjort denna vecka. Vad mer har jag inte gjort? Typ allt...
Sista kvällen i NY kände jag att jag höll på att bli dålig. Vaknade morgonen efter med feber. Så lagom rolig flygresa med feber på ett trångt flygplan. Blä. Hade fruktansvärd feberfrossa.
Hem kom jag iallafall på något sätt. Och bums i säng. Och där har jag legat sedan dess. Igår åkte jag till närakuten (eftersom vårdcentralen var stängd). Fick sitta i väntrummet 4 timmar (!) innan jag fick beskedet hjärnhinneinflammation. Tack och lov virusvarianten, då behöver man inte behandla på något särskilt sätt. Bara alvedon och vila. 
Idag känns nacken bättre men har sjukligt ont i halsen. Kan knappt svälja vatten. Blä!
Jag som skulle rida igår. Och ikväll skulle jag ut och nattvandra. Och imorgon skulle jag jobba. Min kör skulle få sjunga i kyrkan, men det fick jag avstyra. 😞 känns ruttet att det drabbar så många andra bara för att jag råkar ligga sjuk.

Kommentarer:

1 Cecilia Hansen:

Krya på dig !!

Svar: Tack!
Mittiettliv

2 Anonym:

Men oj vilken otur. Hoppas att du blir frisk fort

Svar: Tack!
Mittiettliv

3 Emma:

KRYA PÅ DEJ!

Svar: Tack!
Mittiettliv

Kommentera här: