Piggare

Äntligen en lite piggare dag. Jobbade mellan 9-12. Första timmen gick åt till fika och sista timmen till möte. Timmen i mitten spenderade jag vid pianot. Helt ok arbetsdag ☺️
Hem och ut med hundarna snabbt som sjutton för att få lägga mig i soffan och sova! Han slumra en stund innan sonen kom hem. Kändes på tok för lite just då, men efter två koppar kaffe var jag på banan igen.

Kvällen spenderades i stallet med min lilla hästtjej. 40 skogspromenad blev det. Superhärligt i det fina vädret! 

Undrar varför jag är så trött hela tiden.... Jag sover som man skall under natten (tack och lov för kedjetäcket) äter bra och rör på mig ordentligt varje dag. 
Det jag kan gissa på är all ångest jag ständigt går omkring med. Inte mycket hela tiden, men det kommer och går. Asdrygt! Vill ju inte stoppa i mig massa stesolid - då blir jag garanterat ännu tröttare. 
Snälla - kan man inte bara utrota all ångest! 

Kommentarer:

1 Emma:

Utrota all ångest låter som en bra ide!! Hatar!

2 Allt oviktigt:

Tröttheten kanske beror på något så enkelt som för lite b vitamin?

Svar: Nja.... Tror inte det. Äter tillskott i form av både B vitamin och folsyra.
Mittiettliv

Kommentera här: